ეროსი კოლხელის შემოქმედება

ინტერნეტ სივრცეში ერთადერთი ქართველი ბლოგერი ვარ რომელიც ეროტიკულ მოთხრობებს წერს. ჩემი გვერდი საკმაოდ პოპულარულია და მინდა ჩემ ერთგულ მკითხველს ვუთხრა რომ ჩემი მოთხრობები მომავალში მოიცავენ ყველა ეროტიულ და სექსუალურ სიტუაციასა და ჟანრს, ეს იქნება რომანტიული სიყვარული, შეყვარებულების სექსი, გაუპატიურება, ჯგუფური სექსი, ღალატი, შემთხვევითი სექსი, ე.წ. sexual harassment ( სექსუალური ძალადობა), დეტექტიური ჟანრის მოთხრობები ეროტიული სცენებით, იუმორისტული სექსი და სხვა.

იქნება ყველა პოზა და სიტუაცია: ანალური სექსი, ორალური სექსი, ვაგინალური, დოგისტაილი, მისიონერული, დანძრევა – მასტურბაცია, ვიბრატორი, გასაბერი ქალები, გიჟური სექსი და სხვა

ჩემი მოთხრობებში არ იქნება მხოლოდ შემდეგი ჟანრი : ზოოფილია, გეების (პიდარასტების) და ლესბოსელების სექსი, ინცესტი, პედოფილია და მსგავსი საზიზღრული გადახრები.

სხვა მხრივ ჩემი მოთხრობები იქნება მსუბუქი,თავშესაქცევი ეროტიული ისტორიები. რომელთა წაკითხვითაც ნებისმიერი ადამიანი ისიამოვნებს და შეიყოლიებს თავს.

მალე ჩემი ბლოგი იქცევა ეროტიული ლიტერატურის უდიდეს ნაკრებად

2 comments

  1. erosi magari kaci xar. moutmenlad veli shen motxrobebs. c ota xshir-xshirad dawere xolme. magari kaci xar. warmatebebi

  2. ჰომოსექსუალობა საზიზღარი გადახრაა? ძაან დიდი შეცდომა დაუშვი ეგ რომ დაწერე🙂

Leave a Reply

